VEELGESTELDE VRAGEN
Juwelen
Hoe en waar worden de juwelen gemaakt?
Wij maken onze juwelen in eigen atelier, met de hand. Annika ontwerpt, Roel ondersteunt in de productie en bij het verzenden van de bestellingen, productie en verpakken van de juwelen. Geen massaproductie in het buitenland, maar een klein team in een atelier in België. Elk juweel dat je bij ons kan vinden is door onze handen zelf ontworpen en gemaakt.
Van welk materiaal zijn de juwelen gemaakt en hoe kan ik dit best onderhouden?
Onze collectie bestaat uit juwelen gemaakt uit messing, sterling zilver en klei. Oorstekers uit messing worden steeds gesoldeerd met een sterling zilver stekertje achteraan. Al onze juwelen zijn nikkelvrij. Voor meer informatie over het materiaal & onderhoud kan je hier klikken.
Mijn bestelling
Hoe worden de juwelen verzonden?
Al onze juwelen worden verzonden met pakketpost in een beschermende verpakking. Indien je juwelen van cadeauverpakking moeten voorzien worden kan je ons altijd hiervan op de hoogte brengen.
Wat zijn de openingsuren van het atelier & kan ik een afspraak maken om langs te komen?
Je kan doorlopend langskomen tijdens de openingsuren. Klik hier voor de recente openingsuren & shopavonden.
Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verpakken?
Dat kan. Laat ons weten welke juwelen we als cadeau moeten verpakken. Ook indien je volledige bestelling een cadeau is, zodat we geen pakbon met prijzen toevoegen.
Levering & Verzending
Wat is de levertermijn?
De levertermijn na het ontvangen van je betaling is ongeveer een week. Voor juwelen die je aankoopt in nabestelling is de leveringstermijn langer (ca 14dagen). Met nabestelling bedoelen we dat het materiaal wel aanwezig is, maar dat deze juwelen nog gemaakt moeten worden.
Opgelet: Al onze juwelen worden met de hand gemaakt waardoor de levertermijn in drukke periodes kan oplopen.
Hoeveel verzendkosten worden er aangerekend?
Bij een aankoop vanaf €100 is de verzending binnen België gratis. Een standaardkost van €5,95 voor verzendingen onder €100 binnen België en standaardkost van €7.50 voor verzending naar Nederland.
Ik heb geen traceercode of mail ontvangen, hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
Bij het plaatsen van een bestelling ontvang je automatisch een mail met het overzicht van je bestelling. Check je spamfolder indien je geen mail hebt ontvangen. Kan je daar ook geen e-mail terugvinden dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fout gemaakt bij het schrijven van je e-mail adres of is je bestelling niet goed doorgekomen. Neem dan contact met ons op.
Mijn pakket heeft vertraging opgelopen of is verloren gegaan tijdens de verzending, met wie kan ik contact opnemen?
Als wij je pakket hebben verzonden ontvang je van ons een traceercode. Met deze traceercode kan je zelf je aflevering opvolgen via de site van b-post. Indien je aflevering vertraging oploopt of er zich andere problemen voordoen kan je contact opnemen met de klantenservice van b-post.
Retourneren & Herstellingen
Kan ik mijn bestelling retourneren / omruilen?
Ja, indien je de onbeschadigde, aangekochte juwelen wil retourneren kan dit door ons hiervan op de hoogte te stellen binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Ons e-mailadres: info@iniminihomemade.be
Een retourzending zal enkel geaccepteerd worden na contact via email. En bij gebruik van een door ons aangemaakt retourticket. De verzendingskosten zijn steeds voor rekening van de koper, en het juweel dient soortgelijk te worden verzonden dan hoe u het heeft aangekregen. Verzend dus geen juwelen in een briefenveloppe of zonder beschermende verpakking. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor verlies of beschaving bij verzending.
Na ontvangst van het juweel in goede staat maken we voor jou een tegoedbon aan voor het bedrag van je aankoop. Terugbetaling van een juweel kan niet.
Omruilen van een juweel dat op maat voor jou is gemaakt (zoals een ring op maat of een specifieke bestelling) is niet mogelijk. Hierbij ben je zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van de correcte maat of afmeting.
Solden kunnen niet geruild worden.
Voor meer uitgebreide info kijk op de pagina Retourneren & Herstellingen
Atelier
Waar is het atelier gelegen?
Het atelier is gelegen in het centrum van Zonhoven, Kerkplein 16. Er is parkeerplaats voor de deur, achteraan ligt ook een grote parking van C&B Alvo.
Wat zijn de openingsuren van het atelier & kan ik een afspraak maken om langs te komen?
Je kan doorlopend langskomen tijdens de openingsuren. Klik hier voor de recente openingsuren & shopavonden.
Kan ik alle juwelen passen en kopen in het atelier?
Ja. In het atelier is er de mogelijkheid om de juwelen te passen en aan te kopen tijdens de openingsuren of op een shopavond. In het atelier kan je zelfs juwelen vinden die in beperkte oplage gemaakt zijn en niet op de webshop te vinden zijn. Wil je zeker zijn dat een bepaald juweel in stock is om te passen als jij langskomt, geef ons dan even een seintje.
Glowpoints
Hoe kun je punten verzamelen?
Je scoort je eerste punten door een account aan te maken op de website. Met je eerste aankoop krijg je er extra punten bovenop en bij iedere bestelling spaar je maar liefst 10% van je aankoop. Laat een recensie achter onder het item dat je gekocht hebt en je ontvangt bonuspunten!
Hoe gebruik je je punten?
Je kan je punten inruilen voor korting en gebruiken bij je volgende aankoop. Log bij het shoppen in met je account, dan zal je bij het afrekenen zien dat je je punten kan omzetten voor korting. Meer info over hoe je punten kan inwisselen en het aantal punten dat jij reeds hebt verzameld kan je terugvinden in je account.
Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verpakken?
Dat kan. Laat ons weten welke juwelen we als cadeau moeten verpakken. Ook indien je volledige bestelling een cadeau is, zodat we geen pakbon met prijzen toevoegen.
Wholesale
Kan ik een verkooppunt worden?
Ja, dat kan! Laat hier je gegevens achter en dan bekijken we je aanvraag.