fbpx

Levering

Wat is de levertermijn?

De levertermijn na het ontvangen van je betaling is ongeveer een week.

We verzenden onze pakketten op dinsdag & donderdag. Je kan je pakje de dag na verzending thuis verwachten.

Voor juwelen die je aankoopt in nabestelling kan de levertermijn oplopen tot 21 dagen. Met nabestelling bedoelen we dat het materiaal wel aanwezig is, maar dat deze juwelen nog gemaakt moeten worden.

Opgelet: Al onze juwelen worden met de hand gemaakt waardoor de levertermijn in drukke periodes kan oplopen.

Komen producten die uitverkocht zijn nog terug in voorraad?

Wanneer een product als ‘uitverkocht’ gemarkeerd staat hebben we de materialen die nodig zijn om deze juwelen te maken niet meer op voorraad in ons atelier. We kunnen niet garanderen dat dit product nog terug beschikbaar zal komen. Bij sommige producten zal geen ‘uitverkocht’ label te zien zijn maar het label ‘beschikbaar in nabestelling’. Dan zal het product wel nog terug beschikbaar komen en kan je het al reserveren/nabestellen.

Wat bedoelen jullie met ‘ beschikbaar in nabestelling’ en hoelang moet ik hier op wachten?

Bij sommige producten zal geen ‘uitverkocht’ label te zien zijn maar het label ‘beschikbaar in nabestelling’. Het product is dan momenteel niet op voorraad maar je kan dit juweel dan wel bestellen/reserveren. Je zal bij het afrekenen dan zien welke producten van je order in nabestelling zijn. Met nabestelling bedoelen we dat het materiaal wel aanwezig is, maar dat deze juwelen nog gemaakt moeten worden. Al onze juwelen worden met de hand gemaakt en daarom is de levertermijn van producten in nabestelling langer (ca 14 dagen). Hou er rekening mee dat de levertermijn van de volledige bestelling zal oplopen.

Ik heb geen traceercode of mail ontvangen, hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

Bij het plaatsen van een bestelling ontvang je automatisch een mail met het overzicht van je bestelling. Check je spamfolder indien je geen mail hebt ontvangen. Kan je daar ook geen e-mail terugvinden dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fout gemaakt bij het schrijven van je e-mail adres of is je bestelling niet goed doorgekomen. Neem dan contact met ons op.

Mijn pakket heeft vertraging opgelopen of is verloren gegaan.

Als wij je pakket hebben verzonden ontvang je van ons een traceercode. Met deze traceercode kan je zelf je aflevering opvolgen. Dit kan via order tracking of op de site van b-post. Indien je aflevering vertraging oploopt of er zich andere problemen voordoen kan je contact opnemen met de klantenservice van b-post.

Hoeveel verzendkosten worden er aangerekend?

Bij een aankoop vanaf €100 is de verzending binnen België gratis.

Een standaardkost van 5,95 € voor verzendingen onder €100 binnen België

Bij een aankoop vanaf €100 is de verzending naar Nederland gratis.

Een standaardkost van €7,5 voor verzending naar Nederland.

Mijn Bestelling

Hoe worden de juwelen verzonden?

Al onze juwelen worden verzonden met pakketpost in een beschermende verpakking. Indien je juwelen van cadeauverpakking moeten voorzien worden kan je ons altijd hiervan op de hoogte brengen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kan er voor kiezen om je bestelling af te halen in ons atelier in Zonhoven. Als je bestelling klaargemaakt is ontvang je hiervan een mailtje. Je kan ze dan ophalen tijdens onze openingsuren. Wil je liever je bestelling op een ander moment afhalen kan je een mailtje sturen om af te spreken. Indien je juwelen van cadeauverpakking moeten voorzien worden kan je ons altijd hiervan op de hoogte brengen.

Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verpakken?

Dat kan. Laat ons weten welke juwelen we als cadeau moeten verpakken. Ook indien je  volledige bestelling een cadeau is, zodat we geen pakbon met prijzen toevoegen.

Hoe kan ik betalen?

De betalingen op onze webshop gebeuren onder de beveiligde omgeving van onze beveiligde betaalprovider ‘Mollie’. Je kan met de volgende betaalmogelijkheden afrekenen:

Bancontact
Creditcard
Belfius Direct Net
KBC Direct
PayPal

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen?

Bij het plaatsen van een bestelling ontvang je automatisch een mail met het overzicht van je bestelling. Check je spamfolder indien je geen mail hebt ontvangen. Kan je daar ook geen e-mail terugvinden dan heb je hoogstwaarschijnlijk een fout gemaakt bij het schrijven van je e-mail adres of is je bestelling niet goed doorgekomen. Neem dan contact met ons op.

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.